De klachtenfunctionaris luistert naar uw verhaal en probeert te bemiddelen. Deze is onpartijdig en neutraal betrokken. Dit betekent dat klachtenfunctionaris geen partij kiest. U kunt deze bereiken via e-mail, telefonisch of via het
formulier op de website. Daarnaast is het mogelijk om een afspraak te maken voor advies of als u ontevreden bent of een klacht hebt.
Het is mogelijkdat het Preventief Medisch Centrum of klachtenfunctionaris uw klacht direct doorstuurt naar de
klachtencommissie.
Onpartijdig en geheimhoudindsplicht
De klachtenfunctionaris spreekt alle partijen die betrokken zijn en probeert hierin de probleemstelling in algemene, neutrale bewoording helder te krijgen. Met als doel te komen dat er een aanvaardbare oplossing wordt gevonden voor alle partijen. Alles wat u met de klachtenfunctionaris deelt, moet deze geheim houden.
KlachtencommissieMocht de klachtenfunctionaris niet het gewenste resultaat opleveren, dan kunt u via de klachtenfunctionaris een klacht indienen bij de klachtencommissie van het Preventief Medisch Centrum.